مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-04پزشكي

غربالگری کرونا کلیه کارکنان شهرداری تهران /جداسازی افراد بیمار


مدیرعامل شرکت شهر سالم هدف از غربالگری کرونا کلیه کارکنان شهرداری تهران را جداسازی افراد بیمار از غیر بیمار و تحت پوشش قرار دادن مبتلایان به ویروس کرونا عنوان کرد.

- مدیرعامل شرکت شهر سالم هدف از غربالگری کرونا کلیه کارکنان شهرداری تهران را جداسازی افراد بیمار از غیر بیمار و تحت پوشش قرار دادن مبتلایان به ویروس کرونا عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید چوبینه با یادآوری اولویت پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران از سوی شرکت شهر سالم در دوره مدیریت جدید گفت: از وقتی که موضوع بیماری کرونا به صورت کشوری و جهانی مطرح شد، به دلیل سطح مواجه ای که همکاران ما می توانند در محیط کاری شان با این ویروس داشته باشند، این بیماری به یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه دستور شهردار برای قرار گرفتن تمامی امکانات و ظرفیت های شهرداری تهران ذیل مدیریت کشوری بحران کرونا، وظیفه و دغدغه مدیران شهری را چند برابر کرد، ادامه داد: در ارتباط با سلامت کارکنان شهرداری ما در گام نخست تمامی پروتکل های لازم را به استحضار همکارانمان در سازمان ها، شرکت ها و مناطق مختلف رساندیم.

چوبینه در توضیح دلایل انجام طرح غربالگری کرونا کارکنان شهرداری تهران اظهار کرد: معاونت منابع انسانی به عنوان بخشی که مستقیما مسئولیت سلامتی کارکنان شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری کرونا کلیه کارکنان شهرداری تهران /جداسازی افراد بیمار

غربالگری کرونا کلیه کارکنان شهرداری تهران /جداسازی افراد بیمار