مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:502020-04-04سياسي

طراحی اپلیکیشنی برای پاسخ به دغدغه های کرونایی مردم و ارزیابی ابتلا به این بیماری


یک شتابدهنده دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، اپلیکیشنی را طراحی کرده که ضمن پاسخگویی به دغدغه های مردم در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، امیر سرکندی، بنیانگذار و رییس هیات مدیره  یک شتابدهنده با اعلام این مطلب، گفت: سعی داریم تا با بهره گیری از پتانسیل های اقتصاد دانش بنیان و کسب وکارهای دیجیتال به حل مسئله اپیدمی کرونا کمک کنیم.

به همین منظور اپلیکیشنی را در راستای آموزش، اطلاع رسانی، نیازسنجی، ایجاد ارتباط بین کسب وکارها و مردم، تست و غربالگری کرونا و سرگرمی، به عموم معرفی کرده است.

وی افزود: یکی از دغدغه های همه ما این روزها ترس از ابتلا به ویروس کروناست، اما برای رهایی از این ترس نیازی نیست که به مراکز درمانی مراجعه کنیم و بار اضافی را به کادر درمان تحمیل کنیم.

به همین خاطر است که ما در هفته اخیر اپلیکیشنی را در راستای مقابله با کرونا طراحی و پیاده سازی کردیم که با شناسایی دغدغه های عموم مردم، امکانات ویژه ای را برای رفع آن درنظر گرفته است.

سرکندی با اشاره به ویژگی های این اپلیکیشن گفت: اولین امکانی که این اپلیکیشن در اختیار عموم قرار می دهد امکان ارزیابی ابتلا به بیماری کرونا از طریق دو آزمون وزارت بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اپلیکیشنی برای پاسخ به دغدغه های کرونایی مردم و ارزیابی ابتلا به این بیماری

طراحی اپلیکیشنی برای پاسخ به دغدغه های کرونایی مردم و ارزیابی ابتلا به این بیماری