مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:502020-04-04ورزشي

تدبیر باشگاه پرسپولیس برای پرونده ها/ عضو هیات مدیره مسئولیت گرفت


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به پرونده های حقوقی سرخ ها در فیفا رسیدگی می کند تا شاید بتواند بخشی از این مشکلات انبوه را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده تا تیم ها به استراحت پرداخته و منتظر جدیدترین تصمیم ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای شروع تمرینات خود و از سرگیری رقابت های داخلی باشند.

با این حال هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از همان روزهای ابتدایی سال 1399 با وجود نداشتن مدیرعامل و به دلیل حجم بالای پرونده های منجر به محکومیت خود در فیفا امور اداری و حقوقی خود را فعال کرده تا بتواند از پس آنها برآید.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که تاکنون سه جلسه در تعطیلات نوروز داشته اند تصمیم به تقسیم کارهای این باشگاه گرفته اند تا بتوانند مهدی رسول پناه را که به عنوان سرپرست باشگاه قبول مسئولیت کرده، کمک کنند.

از این رو مهرداد هاشمی که یکی از منتقدان جدی نحوه مدیریت باشگاه توسط محمدحسن انصاریفرد بود امور حقوقی باشگاه را پیگیری می کند تا بتواند نحوه پرداخت طلب بازیکنان و مربیان خارجی این باشگاه را فراهم کند.

هاشمی که در آخرین جلسه هیات مدیره در سال گذشته از پذیرش مدیرعاملی این باشگاه سر باز زد قرار است با هماهنگی معاونت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر باشگاه پرسپولیس برای پرونده ها/ عضو هیات مدیره مسئولیت گرفت

تدبیر باشگاه پرسپولیس برای پرونده ها/ عضو هیات مدیره مسئولیت گرفت