مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-04سياسي

توزیع یک هزار بسته معیشتی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان


معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع شد.

- ایسنا/لرستان معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع شد.

فرشید دریکوند امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای بحران ویروس کرونا در سطح استان حوزه داوطلبان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانست خدمات بسیار خوبی را در بحث مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان به انجام برساند.

وی افزود: توزیع بیش از 13000 هزار ماسک به همراه بیش از 9000 هزار ژل ضدعفونی به لوازم بهداشتی نظیر مایع دستشویی، ظرفشویی و ضدعفونی تنها بخشی از خدمات حوزه داوطلبان به افراد نیازمند بود ضمن این که در قالب طرح نیابت از افراد سالخورده نیز سرکشی شد.

وی افزود: اعضای داوطلبان علاوه بر کمک های معیشتی با همت و تلاش شبانه روزی خود بسیاری از معابر و خیابان های شهر های استان را نیز ضدعفونی و گندزدایی کردند و در سطح روستاها نیز با همکاری خانه های هلال اقدامات خوبی در بحث مقابله با کرونا صورت گرفت.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: ضد عفونی 154 مسجد، 4 زندان، 2 سرای سالمندان نیز بخش هایی از مبارزه اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار بسته معیشتی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان

توزیع یک هزار بسته معیشتی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان