مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-03فرهنگي

قاب مجازی فرهنگ و هنر خراسان رضوی در روزهای کرونایی


ابتدا هنرمندان با به راه انداختن پویش هایی مانند در خانه بمانیم ، به مشهد سفر نکنیم ، نه به سیزده به در و امثال آن در فضای مجازی به همراه ارایه هنرهای خود یا ساختن کلیپ های مختلف مردم را نسبت به ماندن در خانه و دنبال کردن فعالیت های فرهنگی و هنری در فضای مجازی ترغیب کردند.

برخی هنرمندان با پویش مهربانی ادامه دارد ، بسته های حمایتی خود را که با کمک خیرین و نیکوکاران جمع آوری کرده بودند به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا هدیه کردند.

استادان هنر نیز پس از تعطیل شدن آموزشگاه ها کلاس های آموزشی خود را در قالب تئاتر، طراحی، نقاشی، نوازندگی، خوانندگی، داستان نویسی و امثال آن در شبکه های اجتماعی برگزار کردند.

برخی هنرمندان و فرهنگ دوستان نیز با نقل داستان های کوتاه همراه با بازیگری هنرمندان، گروه نوازی از انواع موسیقی، تکنوازی، برگزاری مسابقات فرهنگی مانند کتابخوانی، برگزاری شب های شعر و مواردی از این دست در فضای مجازی خلاء رویدادهای فرهنگی و هنری را در این ایام پر کردند.

شاعران خوش ذوق خراسان رضوی متناسب با حال و احوال روز شعرهایی را با مضمون نحسی کرونا و لزوم در خانه ماندن و مواردی از این دست، سروده و در فضای مجازی با زبان شیرین خود نشر دادند، علاوه بر آن شاعران شب های شعر و انجمن های ادبی خود را از طریق لایو اینستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاب مجازی فرهنگ و هنر خراسان رضوی در روزهای کرونایی

قاب مجازی فرهنگ و هنر خراسان رضوی در روزهای کرونایی