مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-03اجتماعي

هفته سرد و برفی پیش روی ساکنان اردبیل


براساس تازه ترین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای از شنبه با وزش شدید باد و افزایش تراکم ابرهای بارانزا بارش ها به شکل باران و در بعضی نقاط مستعد و بلندی ها تگرگ و برف در پهنه گسترده ای از استان اردبیل آغاز می شود و تا قبل از ظهر یکشنبه ادامه می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با استناد به پیش بینی هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب، برخورد صاعقه و خسارت بر اثر بارش باران و تگرک از ساکنان این استان خواست موارد ایمنی را رعایت کنند.

فرهاد عبدالعلی پور خودداری از قرار گرفتن در مسیر سیلاب و فضاهای باز بیرون از مناطق مسکونی و نیز احتیاط در رانندگی در جادهای مه گرفته و لغزنده را ازجمله این موارد دانست.

از حوالی ظهر یکشنبه به شکل موقت هوایی کم و بیش پایدار با وزش بادهای لحظه ای بر استان اردبیل حاکم می شود تا اینکه از عصر دوشنبه با رخنه شاخه سرد یک جبهه قدرتمند از عرض های بالاتر بارش برف و باران از نوار شمالی استان اردبیل آغاز و از سپیده دم سه شنبه ضمن افزایش برودت هوا و شدت بارش ها گستره آن به نقاط مرکزی و جنوبی استان کشیده می شود.

بارش برف به شکل متناوب تا پنجشنبه در استان اردبیل ادامه می یابد.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به کاهش محسوس دما و بارش برف در بیشتر نقاط این استان از کشاورزان خواسته است تا موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته سرد و برفی پیش روی ساکنان اردبیل

هفته سرد و برفی پیش روی ساکنان اردبیل