مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 02:452020-04-03سياسي

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از رهبر انقلاب/ از حمایت دولت بی بهره ایم


رییس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، به در خواست بازنشستگان از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی خواهان رفع تبعیض ها و پرداخت بدهی دولت و همسان سازی حقوق هستند.

- علی اصغر بیات، در گفتگو با خبرنگار مهر ، از ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری از سوی بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد و افزود: به عنوان بزرگ ترین تشکل کارگری بازنشستگی کشور با تحت پوشش داشتن میلیون ها بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی پس از مکاتبات و مذاکرات متعدد با مسئولان امور در مجلس شورای اسلامی و دولت و عدم دریافت پاسخ مناسب به این نتیجه رسیدیم که ضروری است برای تظلم خواهی نامه ای به مقام معظم رهبری ارسال کنیم.

وی با اشاره به اینکه چشم امید بازنشستگان تأمین اجتماعی به نگاه بلند و دیدگاه مشفقانه رهبری است، گفت: مقام معظم رهبری مکرراً بر جایگاه بازنشستگان و لزوم رفع مشکلات آنها توسط مسئولان تاکید داشته اند.

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری تأمین اجتماعی به بخش هایی از این نامه اشاره کرد و افزود: بر اساس شرایط موجود متأسفانه تأمین مالی بیمه های بازنشستگی و بیمه های درمانی در کشور به صورت ناعادلانه و تبعیض آمیز به دو دسته تقسیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از رهبر انقلاب/ از حمایت دولت بی بهره ایم

درخواست بازنشستگان تامین اجتماعی از رهبر انقلاب/ از حمایت دولت بی بهره ایم