مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 21:452020-04-03فرهنگي

از معضل همیشگی اکران تا چند داستان دیگر در سینمای کرونازده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سینمای ایران در سال قبل اگرچه مثل همیشه بالا و پایین هایی داشت ولی اتفاق هایی را هم تجربه کرد که در نوع خود بی سابقه بودند.

- دو هفته از سال جدید گذشته و مسئله اکران که همیشه یک معضل جدی بوده، شاید به چیزی شبیه یک بحران یا دست کم مسئله ای بغرنج برای سینمای امسال بدل شود؛ مسئله ای که شاید حتی نیازمند تدوین یک آیین نامه جدید برای اکران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سینمای ایران در سال قبل اگرچه مثل همیشه بالا و پایین هایی داشت ولی اتفاق هایی را هم تجربه کرد که در نوع خود بی سابقه بودند.

این اتفاق ها نتایجی را دربردارند که شاید کل برنامه ریزی امسال سینما را تحت تاثیر قرار دهد، مثل تعطیلی سالن های سینما پس از شیوع ویروس کرونا که وضع اکران پرمشکل سال 98 را بدتر کرده است.

در سالی که گذشت، نبود برنامه ریزی مناسب برای اکران فیلم ها در کنار برخی حادثه های اجتماعی و سیاسی که سینماها را به تعطیلی کشاند، باعث شد ماه های سوخته زیادی برای گیشه 98 سینما ثبت شود.

در این سال شاهد اکرانی در نوروز بودیم که خیلی ها بر این باور بودند نوعی فیلم سوزی در آن اتفاق افتاد و سالن های سینما در ماه های بعد روزهای سوت و کوری را تجربه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معضل همیشگی اکران تا چند داستان دیگر در سینمای کرونازده

از معضل همیشگی اکران تا چند داستان دیگر در سینمای کرونازده