مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 20:002020-04-03سياسي

کرونا هنوز در تهران کنترل نشده/نگران موج دوم بازگشت مسافران هستیم


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: کنترل تردد معتادین در سطح شهر به هیچ عنوان نباید به زمان سپرده شود و سریعا اقدامات پیشگیرانه باید در دستور مار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا زالی، با اشاره به اینکه تمهیدات ویژه ای برای جمع آوری معتادین در سطح شهر اندیشیده شده است، اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری تهران اقدامات مؤثری در حال اجراست.

وی ادامه داد: نیازهای اساسی و اعتباری لجستیکی توسط ستاد مقابله با کرونا در حال طراحی و اجراست.

زالی با بیان اینکه تردد معتادین در سطح شهر می تواند مشکلات جدی و ملی برای از کنترل خارج شدن ویروس کووید 19 ایجاد کند، تاکید کرد: بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت اقدامات لازم برای پیشگیری از کرونا انجام خواهد شد.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: معتادان به دلیل انجام رفتارهای پرخطر و عدم رعایت توصیه های بهداشتی می توانند خود و سایرین را در معرض ابتلاء به ویروس کرونا قرار دهند.

وی با بیان این مهم که برخی از معتادین نیز به دلیل نداشتن محل اقامت مشخص و دائم زمینه ابتلاء به کرونا را بالا می برند، افزود: این افراد به دلیل چرخش در نقاط مختلف شهر و عدم رعایت اصول در خانه ماندن می توانند چرخه بیماری را گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هنوز در تهران کنترل نشده/نگران موج دوم بازگشت مسافران هستیم

کرونا هنوز در تهران کنترل نشده/نگران موج دوم بازگشت مسافران هستیم