مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 18:552020-04-03بين الملل

الزرفی: شنبه برنامه دولتم را به رییس پارلمان عراق ارائه می کنم


مامور تشکیل کابینه عراق گفت که روز شنبه برنامه دولت خود را ارائه خواهد داد و از رییس پارلمان خواهد خواست تا جلسه رای اعتماد را برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدنان الزرفی مامور تشکیل کابینه عراق شامگاه جمعه گفت که روز شنبه برنامه دولت خود را ارائه خواهد داد و به طور رسمی از رییس پارلمان خواهد خواست تا جلسه رای اعتماد را برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی عراق (واع)، الزرفی افزود: کابینه من در چند محور مهم فعالیت خواهد کرد که نخست تلاش برای ایجاد راه حل برای بحران های مالی و دوم اعمال حاکمیت قانون و سوم تلاش برای برگزاری انتخابات آزاد و شفاف و چهارم ایجاد توازن در روابط بین المللی عراق خواهد بود.

مامور تشکیل کابینه عراق در ادامه اضافه کرد: انتخاب در اختیار اعضای پارلمان و گروه های سیاسی ملی است که به من رای اعتماد دهند که با حمایت مردم و موافقت مرجعیت همراه باشد تابرنامه های دولت را اجرا کنم.

الزرفی تاکید کرد هرگز از فرصتی که به وی برای تشکیل کابینه داده شده کناره گیری نخواهد کرد.

گروه های شیعی عراق تاکنون بر سر نام نامزد نخست وزیری عراق به تفاهم نرسیدند از همین رو برهم صالح رییس جمهور عراق  27 اسفند ماه طی مراسمی عدنان الزرفی را مامور تشکیل دولت انتقالی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزرفی: شنبه برنامه دولتم را به رییس پارلمان عراق ارائه می کنم

الزرفی: شنبه برنامه دولتم را به رییس پارلمان عراق ارائه می کنم