مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-03سياسي

از جنگی که بدون «پا» فرماندهی شد تا دستی که به «آب» نه گفت


همرزمان حاج میرزا محمد سلگی، سردار پرافتخار هشت سال دفاع مقدس که باید او را مسافر جاده جهاد نام نهاد از خاطرات خود با این شهید عزیز می گویند.

- خبرگزاری فارس همدان، حاج میرزا سلگی شهیدی از تبار انصارالحسین(ع) اینک به خیل شهدا پیوسته و پس از سالها مجاهدت در جوار رحمت الهی آرمیده است.

مردم نهاوند او را به نام حاج میرزا می شناسند که نامش با رشادت، ایثار، دلاورمردی، جهاد و جانبازی در راه انقلاب و اسلام گره خورده است.

برای آن شهید دفاع از انقلاب به آرمانی والا تبدیل شده بود چه در زمانی که با آغاز جنگ قدم در راه جهاد گذاشت و با پوشیدن لباس سبز پاسداری حضوری مدام را در جبهه ها رقم زد و چه هنگامی که در روزهای پایانی عمر خود به عنوان مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مشغول سازماندهی انقلابیون برای حضور در مجلس بود همه هم و غم خود را صرف پاسداری از انقلاب کرد.

امروز با پیوستن او به یاران شهیدش اگرچه غریبانه در نهاووند دفن شد اما دل های دوستان و یاران او محزون و عزادار از دست دادن فرمانده شان است.

خبر شهادت سردارسلگی بسیاری از دوستانش را در شوک فرو برده و هنوز باور ندارند فرمانده ای که روزی با صلابت در جبهه ها دشمن را زمین گیر می کرد اینک در میان آنان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جنگی که بدون «پا» فرماندهی شد تا دستی که به «آب» نه گفت

از جنگی که بدون «پا» فرماندهی شد تا دستی که به «آب» نه گفت