مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 16:502020-04-03اقتصادي

دو دستور رییس جمهور به وزرای تعاون و راه برای تسهیلات کسب وکار


رییس جمهور به وزیر تعاون دستور داد 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهایی اختصاص یابد که کارگران خود را از ابتدای اجرای برنامه های کنترلی مقابله با کرونا اخراج نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس جمهور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات، صرفاً به بنگاهها و کسب و کارهایی اختصاص یابد که اطمینان حاصل شده باشد کارگران خود را از ابتدای اجرای برنامه های کنترلی مقابله با کرونا اخراج نکرده اند و پس از دریافت تسهیلات نیز اقدام به اخراج کارگران خود نخواهند کرد.

روحانی همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم بیش از پیش جانبازان و سالمندان، رعایت حال معلولان و سالمندان را از اهم واجبات برشمرد و دستور داد با ارزیابی و بازرسی های دقیق، اطمینان حاصل شود که تمامی پروتکل های بهداشتی در مراکز نگهداری معلولان و همچنین آسایشگاه های مراکز بهزیستی ویژه نگهداری سالمندان با دقت و ضریب بالا رعایت می شود.

رییس جمهور در تماسی با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز دستور داد با توجه به کاهش قابل توجه تردد و جابجایی ها، در فرصت باقی مانده نسبت به وضعیت پایانه های مسافربری و فرودگاه ها، ارزیابی های دقیقی انجام داده و پیشنهادات خود را برای بهبود روند کار، به جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دستور رییس جمهور به وزرای تعاون و راه برای تسهیلات کسب وکار

دو دستور رییس جمهور به وزرای تعاون و راه برای تسهیلات کسب وکار