مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-03سياسي

درخواست شهرداری تهران از ستاد کرونا برای رسیدگی به وضعیت معتادان


سیدمالک حسینی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چنین وضعیتی را با توجه به تداوم عدم پذیرش جدید در مراکز ماده 16 و آزاد کردن برخی از افرادی که پیش از این در این مراکز پذیرش شده بودند، مرخصی دادن به تعدادی از زندانیان که بخشی از آنان معمولا از طرف خانواده پذیرش ندارند یا بی خانمان هستند، پیش بینی می کردیم.

وی افزود: براین اساس پیگیری هایی کردیم که به جای تعطیلی مراکز ماده 16، اقدامات لازم برای بالابردن وضعیت بهداشتی آنها انجام بدهند، همان طور که ما گرمخانه ها را تعطیل نکرده و اقدامات بهداشتی و مراقبتی را ارتقا دادیم و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد ابتلا به بیماری کرونا نداشتیم.

حسینی با اشاره به اینکه آمار دقیقی از معتادان که در بیرون از مراکز ماده 16 هستند، وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بر طبق سخنان رییس پلیس مواد مخدر تهران، هفت هزار نفر از معتادان متجاهر از مراکز ماده 16 ترخیص شدند و حدود پنج هزار نفر هم قرار بوده در طرح نوروزی جمع آوری شوند که حدود 12 هزار نفر مجموع این افراد است و آمار دقیقی نداریم که چند درصد از زندانیان چنین وضعیتی را دارند.

وی بیان کرد: برخی از افراد مراکز ماده 16 پس از تعطیلی مراکز، نزد خانواده های خود می روند و بخش عمده ای از آنان که مصرف کننده حرفه ای مواد مخدر هستند دوباره به پاتوق های قدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهرداری تهران از ستاد کرونا برای رسیدگی به وضعیت معتادان

درخواست شهرداری تهران از ستاد کرونا برای رسیدگی به وضعیت معتادان