مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-03ورزشي

تخطی برخی مسئولین دماوند ازمصوبات ستادمبارزه باکرونا پیگیری میشود


سرپرست فرمانداری دماوند با اشاره به اینکه سلامت مردم از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: تخطی برخی مسئولین دماوند ازمصوبات ستادمبارزه باکرونا پیگیری میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری، بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر بی توجهی برخی افراد به شرایط کنونی و انجام فعالیت ورزشی در زمین چمن تختی شهر دماوند اظهار داشت: این موضوع مورد پیگیری قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه طی مکاتبات صورت گرفته با استان، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیئت فوتبال شهرستان به منظور رسیدگی به تخلفات مرتکب شده به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی شده اند افزود: سلامت مردم بیش از هر چیزی حائز اهمیت بوده خط قرمز ما محسوب می شود.

سرپرست فرمانداری دماوند بیان داشت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هر گونه فعالیت در اماکن ورزشی و بی توجهی به این امر و عدم مسئولیت پذیری مسئولان ذیربط در شهرستان نسبت به کوتاهی در این خصوص مراتب را از طریق استان مورد پیگیری قرار دادیم.

وی عنوان داشت: هر گونه تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به منزله نقض قانون بوده و در صورت تخلف هر فرد یا ارگانی بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی برخورد لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخطی برخی مسئولین دماوند ازمصوبات ستادمبارزه باکرونا پیگیری میشود

تخطی برخی مسئولین دماوند ازمصوبات ستادمبارزه باکرونا پیگیری میشود