مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-03اجتماعي

خسارت سنگین سیلاب به جاده های جنوب کرمان/ ترمیم جاده ها نیازمند عزم ملی و استانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: خسارت سیل به جاده های جنوب کرمان به ویژه محور رودبار به ایرانشهر سنگین است که در هر بارندگی و جاری شدن سیلاب سبب تخریب آبنماهای ترمیم شده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مسعود جمیلی امروز در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار کرمان و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان از تخریب های سیلاب جنوب استان اظهار داشت: خسارت سیل به جاده های جنوب کرمان به ویژه محور رودبار به ایرانشهر سنگین است که در هر بارندگی و جاری شدن سیلاب سبب تخریب آبنماهای ترمیم شده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان عنوان کرد: هم اکنون با حمل و لوله گذاری در محل تخریب ها مسیر را برای تردد موقت و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه سیلاب به 87 کیلومتر از جاده های ارتباطی جنوب کرمان بین 30 تا 100 درصد خسارت وارد کرده است، افزود: تخریب 55 آبنما، 5 پل بزرگ از 2 تا 8 دهانه، 18 پل از یک متر تا 2متر از دیگر خسارت های سیلاب اخیر به جاده های جنوب استان کرمان است.

جمیلی تصریح کرد: سنگین ترین خسارت به حوزه راه های شریانی و اصلی جنوب کرمان به پل بزرگ ورودی و خروجی بزرگراه خلیج فارس در ورودی شهر کهنوج وارد شده که با تمهیدات راهداری راه کنارگذر در این نقطه با همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سنگین سیلاب به جاده های جنوب کرمان/ ترمیم جاده ها نیازمند عزم ملی و استانی

خسارت سنگین سیلاب به جاده های جنوب کرمان/ ترمیم جاده ها نیازمند عزم ملی و استانی