مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-03دانش

پیشتازی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حوزه اینترنت اشیا


روح الله فاتحی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شاخص های کارآفرینی گفت: دانشگاه خلیج فارس طبق برنامه ریزی که سال 95 در سند راهبردی خود برای دانشگاه کارآفرین داشته، - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: یکی از حوزه هایی که دانشگاه خلیج فارس در زمینه کارآفرینی در آن پیشتاز بوده، بحث اینترنت اشیا است که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز مورد حمایت قرار گرفته است.

روح الله فاتحی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص شاخص های کارآفرینی گفت: دانشگاه خلیج فارس طبق برنامه ریزی که سال 95 در سند راهبردی خود برای دانشگاه کارآفرین داشته، اقدام به تاسیس مرکز کارآفرینی و نوآوری کرده است.

فاتحی افزود: این مرکز در 3 سال گذشته، اقدامات خوبی برای ترویج مفاهیم کارآفرینی بین دانشجویان انجام داده است و از سویی به پذیرش تیم ها و هسته های کارآفرین از بین دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پرداخته است.

به طوری که امروز، بر اساس فعالیت های مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس، تعداد دیگری از مراکز نوآوری و توسعه فناوری به صورت شاخه های تخصصی در این مرکز شکل گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حوزه اینترنت اشیا

پیشتازی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حوزه اینترنت اشیا