مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-03پزشكي

احتمال جهش رو به بالای آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان در هفته آینده


مدیر گروه مبارزه با بیماری ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به تست های سرپایی ممکن است در هفته آینده آمار مبتلایان به کرونا در استان جهشی رو به بالا پیدا کند ضمن اینکه در هفته آینده آزمایشگاه دوم کرونا را راه اندازی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در نشست خبری اظهار داشت: در24 ساعت گذشته از 79 نمونه که به آزمایشگاه فرستاده شده بود 13 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شد و در مجموع 298 مورد قطعی کرونا در استان داریم.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان داد: در 24 ساعت گذشته 6 مورد از بیماران با حال عمومی خوب ترخیص شدند که از ابتدای اپیدیمی 184 مورد بهبود یافته در سطح استان داشتیم.

وی تصریح کرد: مجموع بیماران حاد تنفسی یک هزار و 857 مورد بوده که یک هزار و 285 مورد مشکوک به کرونا بوده اند که 298 مورد کرونا داشتند و 265 نفرشان بستری شده اند و 5 بیمار که حال عمومی آنها خوب نبوده در آی سی یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: از این 13 مورد جدید مثبت کرونا دو مورد پرسنل بهداشتی و درمانی هستند که حال عمومی شان خوب است و در منزل ایزوله هستند مابقی سه نفر همزمان به یک خانواده هستند و این خانواده چهار مورد مثبت دیگر در روزهای قبل داشته اند و این نشان از رفت آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جهش رو به بالای آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان در هفته آینده

احتمال جهش رو به بالای آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان در هفته آینده