مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-03پزشكي

30 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با شاره بهبودی 552 بیمار کرونا در استان گفت: در شبانه روز گذشته، 30 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین کاملی در خصوص تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان بیان کرد: در شبانه روز گذشته، 30 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی و به ثبت رسیده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک اهواز 7 مورد، خرمشهر 6 مورد، ماهشهر 4 مورد، باوی 3 مورد، دزفول و اندیمشک هر کدام 2 مورد و شهرستان های ایذه، شوش، هفتکل، رامشیر، کارون و شادگان هر کدام یک مورد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: با احتساب موارد مذکور و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی و قطعی مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلاء به این ویروس به 812 مورد در استان خوزستان رسیده است.

کاملی با ابراز تأسف از افزایش شمار جان باختگان این بیماری گفت: در 24 ساعت گذشته، 7 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در استان جان خود را از دست دادند که این آمار به تفکیک 3 مورد اهواز، 2 مورد دزفول و شهرستان های ایذه و باوی هر کدام یک مورد است.

وی تصریح کرد: با احتساب موارد یاد شده تاکنون مجموع فوت شدگان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به 95 نفر در استان خوزستان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد

30 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد