مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-03اقتصادي

یک هزار و 400 بازرسی از مراکز تجمعی سیستان و بلوچستان انجام شد


معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک هزار 400 بازرسی در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه توسط بازرسان بهداشت محیط از مراکز تجمعی انجام شده است.

- سید مهدی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: از هفتم فرودین ماه سال جاری و همزمان با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بازرسان بهداشت محیط با مشارکت دستگاه های مرتبط، بیش از یک هزار 400 بازرسی از مراکز تجمعی سیستان و بلوچستان انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس تا 20 فروردین ماه ادامه دارد، افزود: در این طرح مشاغل مختلف و واحدهای صنفی، اداری و خدماتی بر اساس میزان نیاز مردم به 3 گروه تقسیم شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: یک گروه از این مشاغل همانند نانوایی ها، میوه فروشی ها، قصابی ها، لبنیاتی ها و سایر واحدهای عرضه کننده مواد غذایی حتماً باید فعالیت شأن همانند قبل استمرار داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت کامل موازین بهداشتی در مراکز عرضه مواد غذایی گفت: علاوه بر دستورالعمل های معمول و همیشگی که باید از سوی اصناف و عرضه کنندگان مواد غذایی در همه زمان ها رعایت شود، در زمان همه گیری لازم است تا جدیّت بیشتری در رعایت دستورالعمل های قبلی و اتخاذ تدابیر شدید تر برای قطع چرخه انتقال انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 400 بازرسی از مراکز تجمعی سیستان و بلوچستان انجام شد

یک هزار و 400 بازرسی از مراکز تجمعی سیستان و بلوچستان انجام شد