مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-03پزشكي

سلامت روان، اصل مغفول مانده در مقابله با کرونا


در لیست اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا، اهمیت به سلامت روان و اجرای برنامه هایی در این راستا در استان فارس چندان مورد توجه مدیران استانی قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بیش از یک میلیون نفر در دنیا به ویروس کووید-19 مبتلا شدند و مبتلایان به این ویروس در استان فارس نیز به نزدیک یک هزار نفر رسیده است، این ویروس علاوه بر به خطر انداختن جان انسان ها ابعاد خطرناک تری دارد و می تواند روان اجتماع را نیز مورد هدف قرار دهد.

شیوع بیماری های عفونی می تواند بسیار ترسناک باشد و سلامت روان ما را تحت تأثیر قرار دهد، در حالی که آگاهی داشتن نکته بسیار مهمی است، باید به یاد داشته باشیم که کارهای بسیاری وجود دارد که می توانیم در راستای بهزیستی خود، راهبری و مدیریت کنیم.

علاوه بر مراقبت از سلامت روان توسط خود افراد جامعه، مدیران نیز باید برنامه هایی در این حوزه داشته باشند، چرا که در صورت به خطر افتادن سلامت روان یک جامعه، کلیت آن جامعه دچار آسیب می شود، اما انگار هنوز اهمیت این موضوع برای مدیران لااقل در استان فارس اثبات نشده است.

هر چند اقداماتی انجام گرفته اما باید دید که این اقدامات تا چه حد با نیاز جامعه در مورد این موضوع حساس همخوانی دارد، بنابراین خبرگزاری فارس در شیراز گفت و گویی را با مدیرکل امور اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان، اصل مغفول مانده در مقابله با کرونا

سلامت روان، اصل مغفول مانده در مقابله با کرونا