مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-03اقتصادي

اقدامات کمپین نفس برای عبور از بحران کرونا در خوزستان


پویش فعالان اقتصادی بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا (نفس)، از زمان ورود این ویروس به کشور فعالیت خود را آغاز کرد و این پویش، در حال انجام اقدامات موثری در زمینه تامین اقلام مورد نیاز بخش درمانی استان است.

- ایسنا/خوزستان پویش فعالان اقتصادی بخش خصوصی برای عبور از بحران کرونا (نفس)، از زمان ورود این ویروس به کشور فعالیت خود را آغاز کرد و این پویش، در حال انجام اقدامات موثری در زمینه تامین اقلام مورد نیاز بخش درمانی استان است.

عدنان موسی پور، یکی از اعضای کمپین نفس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از شکل گیری این کمپین و تشکیل کارگروه های اجرایی آن، نیازهای ضروری بخش درمانی در شهرهای مختلف استخراج شد و بر اساس نیاز، اقلام مورد نیاز شامل تجهیزات پزشکی و درمانی تهیه و اقداماتی نیز در زمینه ضدعفونی کردن معابر پرتردد شهری انجام شد.

وی افزود: در استان خوزستان، نیازهایی شامل تجهیزات پزشکی، اقلام بهداشتی، تجهیزات ضدعفونی بیمارستانی، ماسک، لباس مخصوص و موارد مشابه، وجود دارد که به تدریج و با مشارکت فعالان اقتصادی، در حال تامین است.

موسی پور تصریح کرد: تاکنون اقلامی از جمله ماسک n95، دستگاه تب سنج، اکسیمتر، دستگاه ضدعفونی کننده و تصفیه هوا، لباس ایزوله و موارد دیگر به بیمارستان های رازی، میلاد و ابوذر در اهواز اهدا شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات کمپین نفس برای عبور از بحران کرونا در خوزستان

اقدامات کمپین نفس برای عبور از بحران کرونا در خوزستان