مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-03حوادث

سرقت موتورسیکلت به بهانه تست کردن آن


جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک نفر سارق و مالخر موتورسیکلت خبر داد و گفت: این سارق به بهانه خرید و تست وسیله در یک آن اقدام به سرقت موتورسیکلت مالباخته می کرد، - بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه داود فرد در تشریح خبر گفت: در مورخه هفدهم اسفند ماه سال گذشته طی تماس مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از به سرقت رفتن موتورسیکلت پالس خود توسط فرد ناشناسی به کلانتری 163 ولنجک اعلام شکایت کرد.

پرونده با موضوع سرقت موتورسیکلت تشکیل و به جهت رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان اداره هفتم قرار گرفت.

شاکی با حضور در اداره هفتم اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی که داشتم چند روز قبل اقدام به درج آگهی فروش موتورسیکلت در سایت دیوار کردم که شخص ناشناسی تماس گرفت و گفت قصد خرید دارد و من هم آدرس منزل را به وی دادم و پس از مراجعه خود را یکی از مأموران ارگان های دولتی معرفی و با جلب اعتماد بنده و به بهانه تست موتورسیکلت آن را سرقت و متواری گردید.

فرد در ادامه گفت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند و در بررسی های اولیه و با پایش تصاویر دوربین های مداربسته محل سکونت مالباخته چهره سارق که یک جوان حدوداً 25 ساله بود به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت موتورسیکلت به بهانه تست کردن آن

سرقت موتورسیکلت به بهانه تست کردن آن