مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-03پزشكي

312 هزار نفر توسط پایگاه های هلال احمر سمنان پایش سلامت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مظفر محمد خانی ظهر جمعه در پرسش و پاسخ با خبرنگاران از طریق فضای مجازی با بیان اینکه هلال احمر با همراهی ناجا و شبکه بهداشت و درمان در 30 نقطه استان سمنان و به خصوص ورودی و خروجی شهرهای استان ایستگاه غربالگری و پایش سلامت برپا کرده است، ابراز کرد: از دهم اسفندماه تا دهم فروردین ماه 99 بیش از 312 هزار نفر و 800 نفر در این ایستگاه ها تب سنجی شدند.

وی با بیان اینکه 344 نفر از افراد تب سنجی شده که دارای علائم مشکوک به کرونا بودند به پایگاه های درمانی اعزام شدند، ابراز کرد: یک هزار و 459 داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر کار تب سنجی از مسافران و مردم را در ورودی و خروجی شهرهای استان انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه 30 پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به مردم است، تاکید داشت: عدم شیوع بیشتر ویروس کرونا و انتقال آن، هدف ایجاد این پایگاه ها محسوب می شود.

محمدخانی بیان کرد: تاکنون بیش از 64 هزار و 400 بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه های غربالگری و تب سنجی بین مردم توزیع شده تا با خطرات و راه های انتقال و جلوگیری از ویروس کرونا آشنا شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

312 هزار نفر توسط پایگاه های هلال احمر سمنان پایش سلامت شدند

312 هزار نفر توسط پایگاه های هلال احمر سمنان پایش سلامت شدند