مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-03ورزشي

وزیر ورزش اعلام کرد: برای ادامه لیگ به تیم ها فرصت آماده سازی می دهیم


وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی به باشگاه ها اطمینان داد که پیگیری مسابقات و لیگ ها به یک باره نخواهد بود و زمان لازم برای آماده سازی و تمرینات تیم ها در نظر گرفته می شود.

- وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی به باشگاه ها اطمینان داد که پیگیری مسابقات و لیگ ها به یک باره نخواهد بود و زمان لازم برای آماده سازی و تمرینات تیم ها در نظر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر درباره وضعیت ورزش ایران در شرایط کرونایی، اظهار کرد: در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، با حضور اساتید و پزشکان بزرگوار این فدراسیون مباحث مثبت و اطلاعات خوبی رد و بدل شد.

همانطور که مستحضرید، به منظور قطع زنجیره کرونا تمام اماکن ورزشی و باشگاه ها تعطیل شده است، با این حال ورزشکاران حرفه ای و آماتور با آموزش هایی که دیدند و همت خودشان فعالیت های خود را کاملا تعطیل نکرده اند و در منزل با استفاده از ابزار و امکاناتی که دارند به تمریناتشان ادامه می دهند.

وی افزود: به هرحال الان حدود یک ماه و نیم است که مسابقات ورزشی در سطوح مختلف و در تمام رشته ها متوقف شده است تا بتوانیم از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش اعلام کرد: برای ادامه لیگ به تیم ها فرصت آماده سازی می دهیم

وزیر ورزش اعلام کرد: برای ادامه لیگ به تیم ها فرصت آماده سازی می دهیم