مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-03سياسي

استقبال قمی ها از طرح های مبارزه با کرونا تأکید بر خرید اینترنتی


خبرگزاری مهر، گروه استان ها - هیفاء پردل: بعد از جولان ویروس کرونا در کشور و شناسایی آن در قم وزارت بهداشت طرحی با نام طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا را رونمایی کرد، طرحی که با بهره گیری از ظرفیت های نیروهای بسیجی، مراکز و پایگاه های بهداشت اقدام به شناسایی و غربالگری افراد مشکوک به کرونا کرده و در قالب کارگروه هایی برای مهار این ویروس و جولان آن در شهرها اجرایی شد.

در ابتدا این طرح در شهرهایی که بیشتر درگیر کرونا ویروس بودند مانند تهران، گیلان و قم به طور پایلوت اجرا و بعد به صورت یک طرحی ملی با کمک 300 هزار اکیپ درمانی و بهداشتی آغاز به کار کرد؛ همه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان و در کنار آن نیروهای بسیج و سپاه و ارتش به همراه کارشناسان بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی این طرح ملی را اجرا کردند.

همدلی و هم بستگی های موجود بین دستگاه های اجرایی و کارگروه های این طرح و از همه مهم تر مشارکت نهادهای مردمی و نیروهای جهادی، اجرای این طرح ملی یادآور همدلی ها و همبستگی های دوران 8 سال دفاع مقدس است چرا که همه در این طرح به حسب ظرفیت و توانایی خود در برابر یک دشمن به نام کرونا متحد هستند.

برای اجرای موفق طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا استاندار قم فرماندار را مسئول اجرای این طرح در قم کرد و اکنون که مدتی از اجرای این طرح می گذرد استان قم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال قمی ها از طرح های مبارزه با کرونا تأکید بر خرید اینترنتی

استقبال قمی ها از طرح های مبارزه با کرونا تأکید بر خرید اینترنتی