مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-03سياسي

مشارکت فرهنگیان البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی


سالار قاسمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این اقدام خودجوش فرهنگیان با هدف گسترش همراهی و مشارکت عمومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان درتحقق اهداف تعریف شده این طرح ازاهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دراین اقدام فرهنگیان ازمردم البرزمی خواهند تا مهار کرونا همچنان دراجرای فاصله گذاری اجتماعی به خصوص پرهیز از ترددهای غیر ضروری، همکاری لازم را داشته باشند.

قاسمی تصریح کرد: دراین فرآیند مشارکتی فرهنگیان البرزبرتوجه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی تاکید فراوانی دارند.

وی اضافه کرد: این اقدام فرهنگیان درفضای مجازی و با حضور در میادی ورودی ،خروجی و پرتردد استان البرزبه صورت روزانه در قالب پیام های آموزشی، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی درحال انجام است.

قاسمی محقق شدن مهارو کنترل همه گیری ویروس کرونا را درکشور منوط به همکاری و مشارکت عموم دانست و افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدام موثری درراستای قطع زنجیره انتقال بیماری کروناست که همه باید به آن اجرای کیفی آن به خاطر حفظ سلامتی اهمیت دهیم.

وی ادامه داد: ستاد ملی مدیریت کرونا درایران برای کاهش شیوع این بیماری طرح فاصله گذاری اجتماعی را در تمام استان های کشورازهشتم فروردین به اجرا درآورد تا حلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فرهنگیان البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی

مشارکت فرهنگیان البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی