مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-03پزشكي

110هزار ماسک درکانون های فرهنگی تربیتی کشور تولید شد


علی رمضانی روز جمعه درحاشیه دیداربا خانواده شهیدان فهمیده درکرج درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون این تعداد ماسک به یاد شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی استان ها تولید و به صورت رایگان دربین مردم توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی ازرشته های آموزشی فعال درکانون های فرهنگی تربیتی کشور را طراحی دوخت و خیاطی تشکیل می دهد که درپی شیوع ویرورس کرونا و افزایش مصرف برخی اقلام بهداشتی ازجمله ماسک های تنفسی و لباس ایزوله پرستاری فعالان این رشته درکانون ها پای کارآمدند تا به یاری مدافعان سلامت در جامعه بشتابند.

رمضانی بیان داشت: دانش آموزان عضو انجمن های 22 گانه کانون های فرهنگی تربیتی در این کار انسان دوستانه و خیرخواهانه درکنار مدیران، کارشناسان و مربیان خود به رغم تعطیلی مراکز آموزشی و پرورشی حاضر شدند تا در این کار جهادی مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: در کشور یک هزار و 182 کانون های فرهنگی تربیتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش فعالیت دارد که در طول سال یکی از مهمترین کارهای این حوزه را آموزش مسئولیت پذیری به دانش آموزان تشکیل می دهد.

رمضانی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی تربیتی مکمل فعالیت های آموزشی و تربیتی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: این کانون ها یکی از محیط های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110هزار ماسک درکانون های فرهنگی تربیتی کشور تولید شد

110هزار ماسک درکانون های فرهنگی تربیتی کشور تولید شد