مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-03اقتصادي

واحدهای تولیدی استان همدان با قدرت کار خود را ادامه می دهند


استاندار همدان بابیان اینکه شرایط متفاوت کشور و درگیری با ویروس کرونا باعث کند شدن بخشی از فعالیت ها در کشور شده است، گفت: واحدهای تولیدی همدان با قدرت کار خود را ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدسعید شاهرخی در جلسه بررسی سیاست های اقتصادی استان همدان مبتنی بر شعار سال 1399 با عنوان جهش تولید و بررسی پروژه های شاخص استان بابیان اینکه ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان ها و حمایت از سرمایه گذاران از اولویت هاست، گفت: راه اندازی پروژه ها و حمایت از تولید موجود از برنامه های سال جهش تولید است.

وی گفت: سال 1399 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان، سال جهش تولید نامگذاری شده رسالت همه ما را در توجه بیشتر به تولید، اشتغال و معیشت تعریف می کند.

شاهرخی بابیان اینکه برنامه ریزی در حوزه اشتغال و تولید برای تحقق شعار سال اولویت است، گفت: استان همدان در بخش توسعه گلخانه ها جهش مضاعف داشته ایم.

استاندار همدان بابیان اینکه شرایط متفاوت کشور و درگیری با ویروس کرونا باعث کند شدن بخشی از فعالیت ها در کشور شده است، گفت: واحدهای تولیدی با قدرت کار خود را ادامه می دهند چراکه مورد تاکید رییس جمهور نیز است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی طبق پروتکل وزارت بهداشت فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: سند عملیاتی توسعه استان بر اساس کار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی استان همدان با قدرت کار خود را ادامه می دهند

واحدهای تولیدی استان همدان با قدرت کار خود را ادامه می دهند