مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-03اجتماعي

خدمات رایگان برخی صنوف آستارا برای مقابله با کرونا


حسین ابوالحسنی روز جمعه در بازدید از پنچرگیری محمد یزدان پرست در مقابل سپاه آستارا اظهار کرد: خدمات پنچرگیری، بالانس و تنظیم باد خودروهای هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، فرمانداری، شهرداری، پلیس راه، پلیس راهور، سپاه، ارتش، هنگ مرزی و سازمان های مردم نهاد در این مغازه رایگان است.

وی افزود: برخی صنوف دیگر نیز در شرایط خانه نشینی مردم، خدمات رایگان ارائه می کنند و خیران و بازاریان هم با همیاری در تامین تجهیزات بیمارستان و کمک به نیازمندان، در کارهای خیر پیشگام هستند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس هاست و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و پنج هزار واحد صنفی در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان برخی صنوف آستارا برای مقابله با کرونا

خدمات رایگان برخی صنوف آستارا برای مقابله با کرونا