مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-03بين الملل

الفتح: برهم صالح در پی تحمیل اراده آمریکا به فراکسیون های عراق است


یکی از نمایندگان ائتلاف الفتح ضمن انتقاد شدید از رییس جمهور عراق، گفت او به صورت «غیر مسئولانه و بدون هیچ توجیهی، با نقض قانون اساسی، بیهوده تلاش می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میثاق ابراهیم الحامدی نماینده ائتلاف الفتح، به شدت از اقدامات برهم صالح رییس جمهور این کشور که بر خلاف قانون اساسی عراق بوده، انتقاد کرد.

الحامدی با انتشار بیانیه ای توضیح داد: عراق از زمان استعفای دولت پیشین، وضعیت بغرنجی دارد و برخی از برنامه های آمریکا، این است که دولتِ قابل قبولی انتخاب نشود که نمایندگان ملت [عراق]، به صورت قانونی و صحیح آن را انتخاب کرده باشند .

شبکه خبری السومریه به نقل از وی نوشت: این تلاش گروههای شَر، جدید نیست، بلکه هر زمان تلاش کردیم، وضعیت آن (عراق) را بهبود ببخشیم، همیشه تلاش کردند که عراق، ویرانه باشد .

در این بیانیه آمده است: برهم صالح رییس جمهور، به صورت شخصی، فردی، غیر مسئولانه و بدون هیچ توجیهی، با نقض قانون اساسی، بیهوده تلاش می کند، اراده آمریکا را به گروه های سیاسی تحمیل کند .

الحامدی بر این باور است، انتخاب الزرفی به این صورت که شبهات بسیاری دارد، دلیل روشنی بر تلاش رییس جمهور است تا وضعیت سیاسی و دولتی را در خلأ کامل، باقی نگه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفتح: برهم صالح در پی تحمیل اراده آمریکا به فراکسیون های عراق است

الفتح: برهم صالح در پی تحمیل اراده آمریکا به فراکسیون های عراق است