مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-03سياسي

ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز جمعه با اعلام این خبر گفت: اجتماعات در این روزها می تواند به سرعت موجب انتقال و گسترش ویروس کرونا شود بنابراین ممنوعیت هرگونه اجتماع با هدف حفظ سلامت مردم اتخاذ شده و با افرادی که اقدام به برپایی هرگونه تجمع کنند به عنوان تهدیدکنندگان سلامت برخورد قانونی می شود.

منوچهر حبیبی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان تا 20 فروردین ماه جاری ادامه دارد و به نظر می رسد با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و آثار مثبت آن در کاهش شیوع، ادامه تداوم یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار داشت: در این مدت صنوف تامین کننده اقلام ضروری و کالاهای اساسی همچنان به شکل عادی به فعالیت خود ادامه می دهند و از ورود و تردد خودروهای با پلاک غیربومی استان جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح دورکاری دستگاه های اجرایی هم چنان تا تاریخ یاد شده ادامه دارد و مقرر شده تا ادارات با 30 درصد نیروی انسانی و کارکنان خود به فعالیت بپردازند.

این مسوول گفت: دانشگاه ها و مدارس همچنان تعطیل هستند و اطلاع رسانی در خصوص تداوم تعطیلی یا فعالیت آنها از طریق رسانه های عمومی به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین

ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین