مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:452020-04-03اقتصادي

شیوع ویروس کرونا، مصرف آب را افزایش داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا، محمدجواد فدایی در نشست بررسی وضعیت مصرف و تامین آب در استان کرمان در تابستان 99 افزود: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، نیازمند صرفه جویی در مصرف آب و رعایت الگوی مصرف بهینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد با پیگیری شرکت آب و فاضلاب این استان، تامین آب مورد نیاز شهر کرمان در تابستان 99 دنبال شود.

استاندار کرمان ادامه داد: پیگیری حفر و تجهیز خط انتقال آب و برق برای هشت حلقه چاه و تفکیک سامانه آبیاری فضای سبز و شرب در دستگاه های اجرایی از دیگر مصوبات این نشست بود.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز گفت: میزان مصرف آب آشامیدنی شهر کرمان در اسفند سال گذشته 12 درصد افزایش یافت و در 10 روز اول فروردین ماه 10.

4 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد که به دلیل شیوع بیماری کرونا است.

محمد طاهری افزود: این میزان مصرف در دوره 15 اردیبهشت تا 15 شهریور ماه که پیک مصرف است نیز افزایش می یابد و احتمالا با کسری یک هزار و 300 لیتر بر ثانیه ای آب مواجه خواهیم بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان، گزارشی درباره شهر کرمان و زرند که با بیشترین چالش آب آشامیدنی مواجه هستند، ارائه داد و بیان کرد: شهر کرمان یک هزار لیتر بر ثانیه کسری آب دارد و چاه ها هر سال 10 درصد کاهش دِبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع ویروس کرونا، مصرف آب را افزایش داد

شیوع ویروس کرونا، مصرف آب را افزایش داد