مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-03سياسي

امکان انجام تست کرونا در ساوه فراهم شد


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از انجام تست کرونا در ساوه خبر داد و گفت: تکمیل عملیات اجرایی بیمارستان 250 تختخوابی در حال احداث ساوه اصلی ترین اقدام زیرساختی برای مقابله با بحران و مخاطرات طبیعی در این شهرستان است.

- محمدرضا منصوری در جریان سرکشی و ملاقات با بیماران کرونایی بیمارستان های شهید چمران و شهید مدرس ساوه و مراکز نقاهتگاهی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: کمبود زیرساخت های درمانی اعم از نیروی انسانی، کادر پرستاری و تجهیزات پزشکی، نشان داد که امکانات موجود پاسخگوی نیاز این شهرستان در زمان بحران نیست.

وی افزود: ساوه و زرندیه به لحاظ صنعتی بودن و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور حجم قابل توجهی از حوادث جاده ای و ناشی از کار را به خود اختصاص داده اند که باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا در هنگام بروز سانحه و همچنین در مواقع بحران نظیر شیوع بیماری ویروس کرونا افراد کمترین دغدغه را در خصوص درمان خود داشته باشند.

منصوری بیان کرد: ساوه تنها شهرستانی است که در 40 سال اخیر از نعمت بیمارستان دولتی محروم بوده، در حالی که رشد جمعیت این شهرستان چند برابر شده است.

وی گفت: در سال های گذشته برای اجرای پروژه عمرانی بیمارستان دولتی ساوه اعتباری تخصیص نیافته بود، اما با تلاش های بعمل آمده، واگذاری زمینی به وسعت 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انجام تست کرونا در ساوه فراهم شد

امکان انجام تست کرونا در ساوه فراهم شد