مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-03بين الملل

هشدار سازمان ملل نسبت به اوضاع وخیم در سوریه در دوران کرونا


یک مقام سازمان ملل متحد وضعیت سوریه در دوران شیوع کرونا را «جدید» و «منحصربه فرد» خوانده و گفت، کمک های بشردوستانه هیچ گاه به اندازه امروز اهمیت نداشته است.

- یک مقام سازمان ملل متحد وضعیت سوریه در دوران شیوع کرونا را جدید و منحصربه فرد خوانده و گفت، کمک های بشردوستانه هیچ گاه به اندازه امروز اهمیت نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، نجات رشدی، مشاور گی یر پدرسون، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه در نشست کارگروه بین المللی پشتیبانی سوریه از طریق ویدئو کنفرانس در ژنو سوییس شرکت کرد.

وی ضمن اشاره به آن که وضعیت سوریه به دلیل خطر ابتلا به ویروس کرونا، جدید و منحصربه فرد است، گفت: کمک های بشردوستانه در سراسر سوریه هیچ گاه به اندازه امروز اهمیت نداشته است.

همه سوری ها و کسانی که به آنها کمک می کنند، در معرض خطر هستند.

رشدی در ادامه بر لزوم مبارزه با شیوع کووید-19 برای آن که مردم سوریه بیش از این رنج نکشند، تأکید کرده و گفت: شبکه سلامت در سوریه شکننده بوده و نیاز فوری به تجهیزات و ملزومات پزشکی مطرح است.

این مقام سازمان ملل در امور سوریه تصریح کرد: شش میلیون آواره سوری و غیرنظامیان در برابر عفونت های تنفسی شرایط آسیب پذیرتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل نسبت به اوضاع وخیم در سوریه در دوران کرونا

هشدار سازمان ملل نسبت به اوضاع وخیم در سوریه در دوران کرونا