مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-02سياسي

81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری تولید شد


حجت الاسلام علی پور حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: هم زمان با شیوع ویروس کرونا و به تبع آلوده شدن استان چهارمحال و بختیاری، ستاد مردمی سنگر سلامت استان برای حمایت از مردم و کمک به مسئله پزشکی و بهداشتی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام پور حسینی افزود: در قدم اول کارگاه تولید ماسک در شهرستان شهرکرد با 20 الی 25 نفر نیرو در زمینه تولید ماسک راه اندازی شد.

وی بیان کرد: 15 نفر نیز در زمینه بسته بندی ماسک های تولیدی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: این کارگاه از 18 اسفند و هم زمان با ولادت امام علی (ع) شروع به کارکرد و تا به امروز 31 هزار ماسک توسط این کارگاه تولیدشده است.

مسئول ستادمردمی سنگر سلامت استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کارگاه های تولید ماسک در 16 شهر چهارمحال و بختیاری فعال شده است و در این 16 شهر 22 کارگاه دوخت ماسک راه اندازی کرده ایم که روزانهپنج هزار ماسک تولید می کنند.

وی بیان کرد: همه زحمت ها و تلاش ها به صورت صد در صد مردمی بوده است و نیروهای تلاشگر در این عرصه بحث توزیع رایگان ماسک بین مردم استان است.

حجت الاسلام پور حسینی ادامه داد: برای توزیع این ماسک ها از روش هایی مانند توزیع توسط روحانیون مستقر در محلات و امامان محله، توزیع درب منازل، توزیع توسط پایگاه های بسیج و نیروهای بسیجی، توزیع در مراکز بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری تولید شد

81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری تولید شد