مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 16:402020-04-02پزشكي

شمار بیماران مبتلا به کرونا در کرمان 285 نفر رسید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با احتساب سه مورد مثبت جدید، تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان به 285 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته از 40 نمونه ارسال شده به آزمایشگاه جواب تست کرونای سه بیمار مثبت شده است، گفت: متوسط سنی این افراد 68 سال بوده و یک نفر از آنها مرد و دو نفر هم زن هستند.

وی اظهار کرد: یک نفر از این افراد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر هم از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

شفیعی با اشاره به اینکه با احتساب موارد جدید، تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به 285 نفر رسیده است، افزود: تاکنون تست 24 نفر از کادر درمانی مثبت شده است و مورد فوتی نداشته ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از کل موارد مثبت استان کرمان، از دانشگاه علوم پزشکی کرمان 217 مورد، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 31 مورد، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 14 مورد، دانشگاه علوم پزشکی بم 13 مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان 10 مورد مثبت گزارش شده است.

وی از درگذشت یک مرد مبتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: تاکنون در مجموع 33 نفر بر اثر ابتلاء به کرونا در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بیماران مبتلا به کرونا در کرمان 285 نفر رسید

شمار بیماران مبتلا به کرونا در کرمان 285 نفر رسید