مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 16:252020-04-02سياسي

شهید سلگی شخصیتی بی ریا و دلسوز انقلاب بود/ خود را بدهکار انقلاب می دانست


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شهید سلگی را دارای شخصیتی بی ریا و بدهکار انقلاب عنوان کرد و گفت: ایشان دلسوز انقلاب و نظام بود و از انقلاب و نظام توقعی نداشت.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تسلیت شهادت سردار حاج میرزا سلگی اظهار کرد: شناخت بنده از حاج میرزا سلگی به سال 1359 به بعد برمی گردد از روزهای اول که به جبهه و سرپل ذهاب آمدند و بعدها در لشگر انصارالحسین(ع) بودند.

وی تصریح کرد: چند روز گذشته که در بیمارستان بستری بودند به عیادت رفتیم و مسوولان همه تلاش خود را برای سلامتی او انجام دادند اما گویا حاج میرزا همه امکانات را برای شهادت آماده کرده بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه حاج میرزا به دلیل خلوص نیت از علمداران بزرگ انقلاب است افزود: روایت خاطرات دفاع مقدس در کتاب آب هرگز نمی میرد خود گواهی بر دلیرمردی حاج میرزاست که رهبری نیز جملات زیبا و تاریخی فرمودند که اگر امکان داشت برای دیدن ایشان به همدان می رفتم .

وی با بیان اینکه حاج میرزا تمام تلاش خود را برای رضای خدا انجام می داد و هرآنچه داشت برای حفظ انقلاب و نظام به کار می گرفت تصریح کرد: این شهید بزرگوار حتی یک خانه برای نشستن نداشت و زندگی بسیار ساده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلگی شخصیتی بی ریا و دلسوز انقلاب بود/ خود را بدهکار انقلاب می دانست

شهید سلگی شخصیتی بی ریا و دلسوز انقلاب بود/ خود را بدهکار انقلاب می دانست