مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 16:202020-04-02اقتصادي

پلمب 438 واحد صنفی و توقیف 369 خودرو در طرح فاصله اجتماعی در استان


معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علیرغم میل باطنی در این مدت 438 واحد صنفی که متاسفانه به مقررات و دستورالعمل های ابلاغ شده ستاد توجهی نداشتند، - پلمب شد، همچنین 180 دستگاه خودرو مشمول جریمه و 369 خودرو نیز در استان توقیف شدند.

محمد هادی مرعشی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن قدردانی از تلاش فرمانداران و متولیان اجرای این طرح گفت:در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ 110 محور اصلی و فرعی استان با بکارگیری 1473 نفر نیرو مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله در حال حاضر مراجعه مردم به مراکز خرید به طور عادی در جریان است و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز به اندازه کافی موجود می باشد.

وی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مصرف بنزین استان به میزان 63 درصد کاهش داشته و پارک ها و تفرجگاه های استان نیز در روز طبیعت تعطیل و خالی از جمعیت بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان بیان داشت: تردد کامیون ها در سطح جاده های استان نشان دهنده اجرای درست طرح فاصله گذاری بوده و این جای قدردانی و تشکر دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان وبلوچستان نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: حوزه معاونت امور عمرانی نیز در راستای وظایف تعیین شده از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 438 واحد صنفی و توقیف 369 خودرو در طرح فاصله اجتماعی در استان

پلمب 438 واحد صنفی و توقیف 369 خودرو در طرح فاصله اجتماعی در استان