مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-02سياسي

گرامیداشت نیمه شعبان از حرم امام(ره) تا امامزاده صالح(ع) با برگزاری هیأت مجازی


به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان هیأت رزمندگان اسلام با مشارکت گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما و همکاری بقاع متبرکه استان تهران برنامه های ویژه ای را در این ایام بدون حضور جمعیت برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات مختلف از جمله هیأت های مذهبی، در ایام پر سرور ماه شعبان المعظم و به خصوص در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه استان تهران بدون حضور مستمع برگزار می شود.

این برنامه ها که به همت هیأت رزمندگان اسلام برپاشده از شبکه یک سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد تا همه دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بتوانند از این فضای معنوی استفاده کنند و ضمن دعا برای شفای عاجل همه بیماران، سلامتی و فرج امام زمان(عج) را از درگاه ایزدی مسئلت کنند.

این هیأت مجازی از روز شنبه 16 فروردین ماه ساعت 24 با قرائت مناجات شعبانیه از حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) آغاز که تا روز سه شنبه 19 فروردین ماه به ترتیب با نوای مداحان اهل بیت(ع) محمدرضا طاهری، میثم مطیعی، مرتضی طاهری و سعید حدادیان همراه خواهد بود.

روز چهارشنبه 20 فروردین ماه همزمان با شب فرخنده نیمه شعبان از حدود ساعت 24 قرائت دعای کمیل از حرم مطهر امام زاده علی اکبر چیذر(ع) با نوای محمود کریمی برگزار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت نیمه شعبان از حرم امام(ره) تا امامزاده صالح(ع) با برگزاری هیأت مجازی

گرامیداشت نیمه شعبان از حرم امام(ره) تا امامزاده صالح(ع) با برگزاری هیأت مجازی