مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02سياسي

قطع زنجیره کرونا مستلزم همکاری مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی در بابل با اشاره به اینکه وضعیت و شرایط همه شهرستان ها را به صورت ویدئوکنفرانس مستمرا رصد می کنیم، افزود: امروز برای بازدید از بخش های مختلف در بابل، مرکز مراقبت های ویژه تنفسی و خداقوت به دست اندرکاران این امر خطیر به این شهرستان آمده ایم.

وی این مجموعه را شبه بیمارستان همراه با رادیولوژی، آزمایشگاه، کادر درمانی، تخت های استاندارد و نیروی انسانی کافی دانست و یادآور شد: در روزهایی که در پیک شیوع کرونا و نگران آینده بودیم برای تجهیز این مجموعه ها در شرق، مرکز و غرب استان مکاتبات لازم را انجام دادیم و امروز با کمک دستگاه های مختلف از جمله سپاه بویژه نیروی زمینی سپاه و کمک استان های دیگر این مجموعه تجهیز شده است.

استاندار ادامه داد: در سیلی که 21 استان درگیر شدند مردم ما نیز در کنار بقیه استان ها بودند و همه به کمک هم رفتند و این در واقع از ویژگی های نظام مردمسالاری دینی در تفاوت با دیگر نظام هاست.

حسین زادگان همچنین از بخش تولید ماسک، گان و اقلام کادر درمانی در این مجموعه بازدید کرد و افزود: علیرغم کمک های روزانه دولت در این بخش، به دلیل حجم نیازها و غافلگیری که در تهیه آن پیش آمد، مردم ما و نیروهای جهادی در جای جای استان پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع زنجیره کرونا مستلزم همکاری مردم است

قطع زنجیره کرونا مستلزم همکاری مردم است