مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02پزشكي

کارخانجات ضوابط بهداشتی را برای جلوگیری از انتقال کرونا رعایت کنند


واحدهای تولیدی که از روز شنبه 16فروردین فعالیت خود را آغاز می کنند، رعایت ضوابط بهداشتی و نکات اعلام شده ازسوی دانشگاه علوم پزشکی را مدنظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد جمالیان روز پنج شنبه در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در حال حاضر برای یک میلیون و 172 هزار و 270 نفر از جمعیت استان طرح غربالگری فعال انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با توجه به اهمیت انجام طرح غربالگری در تمام مناطق استان از مردم درخواست می شود هنگامی که از شماره 4030 با آن ها تماس حاصل می شود پاسخگوی پرسشگران مراکز درمانی باشند و علائم خود را به طور دقیق اعلام کنند چرا که در صورت وجود هر گونه علائم از این ویروس اقدامات درمانی برای آن ها انجام خواهد شد و از این بابت نگرانی نداشته نباشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد، کارخانجات تولیدی از روز شنبه با رعایت ضوابط بهداشتی و نکات اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز کنند.

جمالیان گفت: بنا به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اصناف تا 23 فروردین ماه تعطیل هستند و پس از آن با رعایت نکات بهداشتی و ضوابط مربوطه فعالیت خود را آغاز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات ضوابط بهداشتی را برای جلوگیری از انتقال کرونا رعایت کنند

کارخانجات ضوابط بهداشتی را برای جلوگیری از انتقال کرونا رعایت کنند