مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-02سياسي

زندانیانی که کمتر از 4 ماه از حبس آن ها باقی مانده بود آزاد شدند


دادگستری استان البرز دستور آزادی زندانیانی که کمتر از چهار ماه از حبس آنان باقی مانده است را صادر کرد.

- سید عبداله مرتضوی مدیر کل زندان های استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج از بازدید حسین فاضلی هریکندی  رییس کل دادگستری استان البرز و حسین  مددی  دادستان عمومی و انقلاب این استان از وضعیت زندان ها خبر داد و گفت: در حاشیه این بازدید دستور آزادی زندانیانی که کمتر از چهار ماه از حبس آنان باقی مانده است را صادر کردند.

مرتضوی بیان داشت: از آنجا که مددجویان در اندرزگاه ها و بندها به صورت گروهی نگهداری می شوند اقدامات  بهداشتی بر اساس دستور العمل های موجود در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی شده است.

وی اظهار داشت : تمام تمهیدات برای اینکه زندانیان از ویروس کرونا مصون باشند از همان روز دوم اعلام حتی فراتر از پروتکل های و دستور العمل های وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت.

مدیر کل زندان های استان البرز یادآور شد: خوشبختانه حتی یک نفر هم مبتلا به ویروس کرونا در سطح زندانهای استان البرز نداریم و تمام تمهیدات بهداشتی در حد اعلا  رعایت شده است اما نباید هیچوقت به وضع موجود رضایت داد و بایستی مستمر و به صورت ساعتی این اقدامات تکرار و انجام شود  ومقرر شد از طریق مدیریت بیماری های واگیر استان تمامی زندانیان کنترل و از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیانی که کمتر از 4 ماه از حبس آن ها باقی مانده بود آزاد شدند

زندانیانی که کمتر از 4 ماه از حبس آن ها باقی مانده بود آزاد شدند