مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-02اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید از 18 فروردین/ کاهش دما تا 12 درجه در شمال غرب و سواحل شمال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان؛ مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز شاهد بارش باران گاهی رعد و برق و باد و در برخی مناطق تگرگ در اغلب مناطق کشور غیر از استان های هرمزگان، - ایلام، سیستان و بلوچستان و جنوب خوزستان هستیم.

وی افزود: روز جمعه 15 فروردین در اغلب مناطق کشور بارش های پراکنده ادامه دارد و فقط این شرایط در جنوب غرب وجود ندارد و شدت بارش ها در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: روز شنبه 16 فروردین در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، شرق یزد و سمنان بارش ها ادامه دارد و سپس به تدریج با گذر سامانه بارشی از نوار شمالی کشور در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز شامل استان های البرز، قزوین و تهران و همچنین سواحل خزر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز یکشنبه 17 فروردین این سامانه در شرق سواحل خزر، شمال شرق کشور، سمنان و مناطقی از مرکز و شرق کشور فعال است و اواخر وقت یکشنبه از کشور خارج می شود.

ضیاییان با بیان اینکه روز دوشنبه در نیمه شرقی کشور جو آرام و آسمان صاف است، اضافه کرد: روز 18 فروردین سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و بدین ترتیب در استان های مازندرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید از 18 فروردین/ کاهش دما تا 12 درجه در شمال غرب و سواحل شمال

ورود سامانه بارشی جدید از 18 فروردین/ کاهش دما تا 12 درجه در شمال غرب و سواحل شمال