مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:502020-04-02اقتصادي

اهدای 2.3 میلیارد ریال اقلام مقابله با کرونا به حوزه درمان قشم


یکی از شرکت های بخش خصوصی جزیره قشم در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی، 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اقلام مقابله با کرونا را به حوزه بهداشت و درمان این جزیره هدیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز یکی از شرکت های بخش خصوصی جزیره قشم در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی، 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اقلام مقابله با کرونا را به حوزه بهداشت و درمان این جزیره هدیه کرد.

احمدرضا زلقی، مدیر اجرایی شرکت آرکا فیدار قشم در آیین تحویل این اقلام اظهار داشت: اقلام اهدایی شامل یک هزار و 500 عدد ماسک اِن95، 2 هزار عدد ماسک اِن750، 300 دست انواع لباس محافظتی در 2 مدل، 2 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و 2 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده دست است.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام بواسطه حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از صنایع جزیره به این سازمان اهداء گردید.

مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: به دستور مدیرعامل، رایزنی با شرکت های داخلی وخارجی مستقر در جزیره برای مشارکت بیشتر در حوزه بهداشت و درمان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا اولین محموله اهدایی توسط یک شرکت چینی به سفارت ایران تحویل و از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2.3 میلیارد ریال اقلام مقابله با کرونا به حوزه درمان قشم

اهدای 2.3 میلیارد ریال اقلام مقابله با کرونا به حوزه درمان قشم