مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-02سياسي

پیام تسلیت علماء و اساتید برجسته حوزه علمیه در پی ارتحال آیت الله کریمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی حج، در پی ارتحال آیت الله سیدجعفر کریمی دیوکلایی مسؤول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که 9 فروردین ماه دعوت حق را لبیک گفت جمعی از علماء، فضلاء و اساتید برجسته حوزه علمیه پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام به این شرح است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ درگذشت فقیه بزرگوار، مرحوم آیه الله آقای حاج سیّد جعفر کریمی رضوان الله تعالی علیه، قلب دوستداران و ارادتمندان این عالم بزرگ را به درد آورد.

این عالم بزرگوار در رو زگار تبعید امام خمینی (ره) و اقامت ایشان در نجف اشرف، از افراد برجسته و پرتلاش حلقه ی درسی و علمی ایشان بود.

در سالهای پس از پیروزی انقلاب نیز به حکم امام خمینی(ره) در شورای عالی اقتصاد، و نیز ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات، ایفای نقش نمود.

آیت الله کریمی همچنین در مجلس خبرگان قانون اساسی و نیز دو دوره در مجلس خبرگان رهبری عضویت داشت و در همه این مدت، به تحقیق و تدریس و پاسخ دهی به استفتائات شرعی اهتمام جدی -گماشت.

ایشان همچنین چندین دهه، عضو اصلی شورای استفتائات رهبری و نیز بعثه مقام معظم رهبری در حج بودند و به خدمات ارزشمند خود در این عرصه استمرار بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت علماء و اساتید برجسته حوزه علمیه در پی ارتحال آیت الله کریمی

پیام تسلیت علماء و اساتید برجسته حوزه علمیه در پی ارتحال آیت الله کریمی