مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-02سياسي

کرونا به صنعت گردشگری کرمان 218 میلیارد تومان خسارت وارد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فریدون فعالی روز پنجشنبه در نشست کمیته اقتصادی ستاد مبارزه با ویروس کرونا با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از فعالان حوزه گردشگری افزود: ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل خسارتی به میزان 218 میلیارد تومان به حوزه های اقامتی، پذیرایی، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه های بومگردی و صنایع دستی کرمان وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری، صنعتی شکننده است، افزود: صنعت گردشگری یکی از آسیب پذیرترین صنایع نسبت به بحران ها است و مدیریت بحران گردشگری به ضرورتی اساسی تبدیل شده است.

فعالی با بیان اینکه صنعت گردشگری استان کرمان متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار میلیارد ها تومان خسارت شده است، تصریح کرد: باید شرایط را برای بهبود صنعت گردشگری پس از مهار کرونا فراهم کنیم زیرا صنعت گردشگری بیشتر از سایر صنایع صدمه دیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: در تلاشیم با توجه به شعار سال جدید مبنی بر سال جهش تولید، میانگین اقامت گردشگران را به دو برابر افزایش دهیم و در زمینه جذب گردشگران ایرانی و خارجی قوی تر عمل کنیم.

وی بیان کرد: صنعت گردشگری به عنوان صنعت مادر در بسیاری از کشورها به عنوان محور توسعه شناخته می شود و به صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به صنعت گردشگری کرمان 218 میلیارد تومان خسارت وارد کرد

کرونا به صنعت گردشگری کرمان 218 میلیارد تومان خسارت وارد کرد