مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:552020-04-02دانش

ابلاغ دستورالعمل اجرایی فعالیت های آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ


دستورالعمل اجرایی 18 ماده ای فعالیت‏ های آموزشی نیمسال دوم دانشگاه‏ علم و فرهنگ، براساس بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

- دستورالعمل اجرایی 18 ماده ای فعالیت‏ های آموزشی نیمسال دوم دانشگاه‏ علم و فرهنگ، براساس بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ پیرو بخشنامه ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دستورالعمل اجرایی 18 ماده ای فعالیت های آموزشی، مصوب شورای دانشگاه علم و فرهنگ به شرح زیر ابلاغ گردید: بسمه تعالی با عرض سلام و تبریک مجدد سال جدید و اعیاد شعبانیه و آرزوی سلامتی برای تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه و خانواده ‏های محترم آنان؛ نظر به تداوم شرایط ویژه در کشور و با توجه به ضرورت استمرار فعالیت‏ های علمی و آموزشی دانشگاه و نیز به منظور اجرایی‏ سازی مفاد بخشنامه ابلاغ شده از سوی معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دستورالعمل در جلسه مورخ 1399/01/14 شورای دانشگاه علم و فرهنگ به تصویب رسید و برای تمام ارکان دانشگاه لازم‏ الاجراست.

1- نیمسال دوم سال تحصیلی 99 – 1398 جزو دوره تحصیلی فعال دانشگاه‏ محسوب می‏ شود و به دلیل لزوم تسلسل ورود دانشجویان جدید در مهرماه 1399 و نیز لزوم دانش‏ آموختگی برخی از دانشجویان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل اجرایی فعالیت های آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ

ابلاغ دستورالعمل اجرایی فعالیت های آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ