مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-02پزشكي

خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز


بنا به گزارشات کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، این استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این استان که با حضور جمعی از پزشکان متخصص در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هر اقدامی که در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان انجام می شود باید به تایید دانشگاه علوم پزشکی برسد.

استاندار خراسان رضوی افزود: برای بهتر اداره کردن این استان باید همه در کنار هم برای توسعه و تامین سلامت مردم تلاش کنند، این سیاستی بوده که تاکنون در دستور کار خراسان رضوی قرار داشته است.

وی با بیان اینکه معمولا هفته ای یکبار با کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی جلسه ای برگزار می کند، ادامه داد: در جلسه امروز کمیته علمی که با حضور روسای سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، در مجموع نظر اعضای این کمیته بر این بود که کماکان استان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رزم حسینی در خصوص مصوبات این جلسه بیان کرد: چنانچه تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، باز شدن دانشگاه ها و مدارس بعد از 20 فروردین ماه باشد، قرار شد کمیته علمی ستاد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز

خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز