مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-02اقتصادي

3 واحد فروش مرغ زنده و مرغداری در شاهین دژ پلمب شد


علی گردعلی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 واحد ذبح و عرضه مرغ زنده با توجه به اینکه موارد بهداشتی و دستورالعمل های لازم را رعایت نمی کردند، به دستور مراکز قضایی نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

وی ادامه داد: توجه نکردن به نکات بهداشتی در دامداری و مرغداری ها و مراکز فروش دام و طیور و همچنین واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی خطرات و صدمات جدی را درپی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنین در همین راستا یک واحد مرغداری متخلف نیز که اقدام به عرضه غیرمجاز مرغ زنده کرده بود، به مراجع قضایی معرفی شده است.

رییس اداره دامپزشکی شاهین دژ از معدوم سازی لاشه یک گاو تب دار نیز در روزهای اخیر خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح نظارت ویژه ایام نوروز و روز 13 بدر مبنی بر کنترل بازار دام و فراوردهای دامی، 210 کیلوگرم گوشت گاو آلوده به بیماری تب در یک گاوداری شناسایی و برای جلوگیری از عرضه در محل مناسب معدوم شد.

وی بیان کرد: فرآورده های گوشتی با نظارت تیم های دامپزشکی به تمام مراکز عرضه مانند قصابی ها، جگرفروشی ها و رستوران های پروانه دار سطح شهر عرضه می شود و در طول سال نیز طرح های مختلف نظارتی همراه با بازدیدهای مشترک توسط تیم های دامپزشکی در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 واحد فروش مرغ زنده و مرغداری در شاهین دژ پلمب شد

3 واحد فروش مرغ زنده و مرغداری در شاهین دژ پلمب شد