مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-02سياسي

غربالگری بیش از 365 هزار نفر از جمعیت شهرستان اسلامشهر


فرماندار اسلامشهر از غربالگری بیش از 365 هزار نفر از ساکنان شهرستان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تا روز سیزدهم فروردین ماه، 77 درصد جمعیت شهرستان در طرح غربالگری کرونا مشارکت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود مرسلپور ظهر امروز پنجشنبه 14 فروردین با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با تلاش مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت در زمینه غربالگری و پایش مبتلایان ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام گرفته و باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته باشد و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح نیروهای بسیج نیز مشارکت دارند، گفت: قطع زنجیره کرونا و شناسایی موارد مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا از جمله اهداف اجرای طرح غربالگری است.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اسلامشهر افزود: از مردم درخواست داریم در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام و اقدام به خوداظهاری کنند.

امکان ویرایش اطلاعات در سامانه وجود دارد و اگر از شماره 4030 با مردم تماس گرفته شد حتما پاسخگو باشند چرا که این سامانه برای ارزیابی و پایش وضعیت سلامت مردم طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بیش از 365 هزار نفر از جمعیت شهرستان اسلامشهر

غربالگری بیش از 365 هزار نفر از جمعیت شهرستان اسلامشهر